سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستند سازی املاک دانشگاه‌های علوم پزشکی اولویت وزارت بهداشت

مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت با اشاره به تغییر قوانین کشور، گفت : اولویت وزارت بهداشت مستند سازی املاک دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

میرحامد خانی ظهر مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت در حاشیه حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : ️امروز توفیقی شد که در خدمت همکاران خدوم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باشم.

وی افزود: در خرداد ماه سال جاری شاهد اصلاح قانون دیوان عدالت اداری بودیم و فرآیند‌های بسیار مهمی اعلام شد که می‌تواند فرصت مناسبی ایجاد کند.

مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت تصریح کرد: تبصره‌ای که در ماده ۱۵ این قانون آمده بسیار راهگشا است و عنوان می‌کند که افرادی که قصد شکایت از سازمان و یا ارگان خود را دارند می‌بایست در گام اول به دستگاه خود مراجعه و تا سه ماه نهاد مربوطه موظف است رسیدگی کند و پس از آن به دیوان عدالت اداری منتقل می‌شود.

خانی بیان کرد: قبلاً پی گیری حق در ابتدا از طریق دیوان عدالت اداری انجام می‌شد و این اقدام جدید باعث می‌شد که حجم شکایات به دیوان کم شده و مشکلات از طریق گفتمان در خود دستگاه مطرح شود.

وی ادامه داد: این شیوه نامه پس از تدوین به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد و کمیته‌های فرعی برای رسیدگی تشکیل شد.

مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت گفت: ️ با توجه به افزایش قیمت املاک، مستند سازی املاک دانشگاه‌ها بسیار مهم است و از اولویت‌های وزارتخانه است و بیش از ۳۸ هزار متر در سراسر کشور وجود دارد که باید مستند سازی شود، در این راستا کمیته‌های فرعی کمیسیون مستند سازی تشکیل شود و موضوعات زودتر به نتیجه برسد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.