سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان:

مدیران سیستان و بلوچستان باید با روحیه جهادی کار کنند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نبود روحیه جهادی در برخی مدیران این استان باعث ایجاد کاستی‌هایی شده است.

حجت الاسلام  مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی ادای حق، حق‌داران مثل پدر و مادر و رعایت حرمت و گذشت در برابر آن‌هاست.

امام جمعه زاهدان با شرح فرازی دعای ۲۴ صحیفه سجادیه به بیان نکاتی پیرامون حقوق متقابل فرزند و پدر و مادر پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه ایمان به خدا و وعده‌های الهی و امید دستیابی به پیروزی است.

وی با اشاره به برخی مناسبت‌های پیش رو عنوان کرد: سه‌شنبه۲۳ ذی‌القعده به روایتی شهادت امام رضا (ع) و چهارشنبه ۲۴ ذی‌القعده روز دحوالارض (روز گسترش سطح خشکی زمین از محل خانه کعبه) هست و یکی از اعمال این روز‌ها زیارت امام رضا (ع) است.

آیت الله محامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز چهاردهم خردادماه اظهارداشت: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نمونه‌های بارز، مصداق تام، مظهر کامل و تجسم ایمان به خدا و وعده‌های خداوندی، امید به آینده روشن، صبر و مقاومت، تلاش برای رسیدن به اهداف بلند و دستیابی به مقصود و پیروزی هستند که اگر مروری به تاریخ داشته باشیم روز‌های پر فراز نشیبی از زحمات پیامبراکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را مشاهده خواهیم کرد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: حضرت محمد (ص) در جزیره‌العرب مبعوث و ماموریت پیدا می‌کند تا مردم را به توحید دعوت کند و سال‌ها در میان قوم خود تنها بود، اما تلاش کرد و مأیوس نشد و همواره در برابر تهدید‌های قریش ایستاد و اعلام کرد اگر خورشید را در دست راست و ماه را در دست چپ من قرار دهید هرگز دست از خداپرستی بر نخواهم داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.