نماینده ولی‌فقیه در سیستان وبلوچستان:

کارگزار نظام و خدمت گزار مردم باشید

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار زاهدان، گفت: کارگزار نظام و خدمت گزار مردم باشید.

  آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار رئیس شورای شهر زاهدان گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان شایسته ارائه خدمات بهتر و بیشتری هستند و امیدواریم مجموعه شورای شهر و شهرداری زاهدان در این جهت پیشرو باشند.

امام جمعه زاهدان در واکنش به سخنان رئیس شورای شهر زاهدان مبنی بر بازخورد خوب سخنرانی‌ها و بیان مطالبات مردم توسط نماینده ولی فقیه در استان در محضر رئیس جمهور و وزیر کشور، اظهار کرد: بنده در جایگاه نماینده ولی‌فقیه به دنبال انجام وظیفه بوده و در سطوح مختلف جلسات خصوصی پیگیر مشکلات و مطالبات مردم هستم و تنها بخشی از این نکات را در سخنرانی‌های عمومی عنوان می‌کنم که آن هم بر گرفته از اعتقاد و شناختی است که از نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های استان دارم اما متأسفانه حالت تک صدایی داشته و دیگران وارد میدان مطالبه‌گری نمی‌شوند.

محامی در ادامه گفت: برای مثال در حوزه بحران آب بنده به طور مکرر در جلسات و خطبه‌های نماز جمعه مطرح و عنوان کردم که ظاهراً مردم و مسئولان بحران کم آبی را جدی نگرفته‌اند و این موضوع به تازگی تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است.

وی ادامه داد: بیان مطالبه از سوی بنده به صورت تک صدا کافی نیست و تأثیرگذاری آن نیازمند زمان طولانی است اما اگر کار پیگیری و تبدیل به یک مطالبه عمومی شود باعث توجه مسئولان شده و نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در اتفاقات هشتم مهرماه زاهدان نیز عنوان کردم که همه باید برای احقاق حق مردم هم صدا شویم و از شلوغ کاری پرهیز کنیم چرا که در هنگام شلوغی وضعیت امنیتی ایجاد و دیگر کسی به حرف ما توجهی نخواهد کرد اما متأسفانه همراهی نشد و می‌بینیم علیرغم تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری‌هایی که در استان داشته‌ایم کار با کندی پیش می‌رود، هرچند که بخش‌هایی انجام شده اما اگر همه هم صدا شوند بازتاب و مطالبه عمومی ایجاد و تاثیرگذارتر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار