سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید فرماندار تفتان بر تامین آب روستا‌های دارای تنش آبی

فرماندار تفتان گفت: تأمین آب روستا‌های دارای تنش آبی شدید در اولویت قرار گیرد.

علیرضا شهنوازان در نشست بررسی مشکلات بحرانی آب شهرستان تفتان  گفت: انتظار می‌رود مسوولان دست اندرکار با برنامه ریزی منسجم و با تلاش شبانه روزی مشکلات تأمین آب تعدادی از روستا‌های دارای تنش شدید آبی را تا پیش از شروع بحران برطرف نمایند.

عمر هاشمزهی مدیر آب و فاضلاب شهرستان تفتان نیز با بیان اینکه پایش تنش آبی شرکت آب و فاضلاب برنامه ریزی‌های لازم برای پیش بینی بدترین وضعیت در شرایط کم آبی و بی بارش در سالی که قرار داریم انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های استان طی امسال، مشکلی از بابت تأمین منابع آبی در روستا‌های با تنش آبی شدید در شهرستان تفتان نداشته باشیم.

در این جلسه راهکار‌های لازم در رابطه با برآورد منابع اعتباری جهت تامین آب شرب تکمیلی به روستای اسکل آباد و دهپابید از توابع بخش مرکزی شهرستان تفتان و مناطق روستایی شهرستان دارای تنش آبی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد. همچنین در نشست بررسی مشکلات بحرانی آب شهرستان تفتان راهکار‌های لازم در رابطه با برآورد منابع اعتباری جهت تامین آب شرب تکمیلی به شهر تفتان و مناطق روستایی دارای تنش آبی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تسریع در پروژه آبرسانی به اسکل آباد گونک دهپابید، تامین آب شرب روستای موتور حاج بجار و حاج اسماعیل و نعمت آباد کچ گوهرکوه، تجهیز چاه شماره دو گوهرکوه، تسریع در پروژه آبرسانی چاه احمد و گزارش هفتگی به فرماندار، پیگیری اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسان به شهرستان تفتان جهت آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی خصوصا حوزه تفتان جنوبی، پیگیر حفر چاه روستای شهید آیت و دهندام و تجهیز چاه تخت و خانک از مهمترین تصمیمات این نشست بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.