سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: اصلاح و توسعه شبکه و اجرای خط انتقال و احداث مخازن ذخیره آب و حفر چاه برای ۳۱ روستای بخش دامن این شهرستان با اعتباری بیش‌از ۹۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مهرداد جهاندیده   اظهارداشت: با رویکرد مثبت و توجه جدی دولت سیزدهم به امر توسعه عدالت اجتماعی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار، وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای آبرسانی به ۱۰هزار روستای دارای تنش آبی کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که تعداد ۱۱ مجتمع آبرسانی برای تامین آب آشامیدنی پایدار بیش‌از ۲ هزار روستا در سطح استان در چهارچوب این تفاهم نامه در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شرق و غرب بخش دامن ایرانشهر به عنوان یکی از ۱۱ پروژه طرح جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود افزود: ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار، جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزار‌هایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و ساز‌های مورد نیاز، شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه ایرانشهر ادامه داد: در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی لازم و تسریع در روند اتمام پروژه با محوریت بخشداری، سایر شورا‌های اسلامی و دهیاران با اداره آبفا و مجری طرح و رفع معارضین همکاری لازم داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم اجرای عملیات پروژه طبق برنامه زمانبندی دقیق تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار