سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ هزار بیمار خاص در بیمه سلامت خراسان شمالی نشانه‌دار شدند

هشت هزار و۶۱۳ نفر از بیمه‌شدگان بیمه سلامت در خراسان شمالی، نشانه‌دار شده اند که بتوانند از مزایای مورد نظربیمه استفاده کنند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۱۰۷ گروه از این بیماران تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

سفیدگران گفت:در سال ۱۴۰۱، هشت هزار و ۶۱۳ نفر از بیمه‌شدگان، نشانه دار شده‌اند که بتوانند از مزایای مورد نظر بیمه سلامت استفاده کنند.

او گفت: مزایای این صندوق شامل خدماتی نظیر داروها، تجهیزات پزشکی و خدمات سلامت محور مرتبط با بیمار خاص و صعب‌العلاج، خدمات تشخیصی و درمانی و توان بخشی مطابق با بسته‌های خدمتی تعریف شده از طرف وزارت بهداشت است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: با تعریف بسته‌های خدمتی در سامانه‌های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت، بیمه‌شدگان در هنگام مراجعه به مؤسسات درمانی طرف قرارداد از مزایای صندوق بهره‌مند خواهند شد.

سفیدگران گفت: درصورتی‌که بیمه شده به مرکزی مراجعه کند که طرف قرارداد بیمه سلامت نباشد، با ارائه فاکتور‌ها و سایر مدارک مربوطه پس از بررسی‌های به عمل‌آمده مساعدت لازم به عمل خواهد آمد.

او گفت: قابل‌ذکر است که علاوه بر پنج بیماری قبلی، بیماری‌های دیگری نظیر موکوپلی ساکاریدوز، بال پروانه‌ای، اوتیسم، سی اف، انواع پیوند‌های کلیه، ریه، پانکراس، قلب، سلول‌های بنیادی و بیماری‌های نادر ژنتیکی، سرطان نیز مشمول بهره‌مندی از مزایای صندوق شده است.

سفیدگران گفت: بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج می‌توانند به دو روش حضوری از طریق مراجعه به معاونت‌های درمان دانشگاه‌ها، ادارات کل بیمه سلامت و غیرحضوری با مراجعه به سامانه خدمات bimehsalamatiranian. i r یا csp.ihio. gov. ir درخواست خود را ثبت کنند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بعد از ثبت درخواست بیمار در سامانه به شیوه غیرحضوری و تأیید بیماری از اعتبارات این صندوق بهره‌مند خواهند شد و همچنین بیمه‌شدگان باید جهت بهره‌مندشدن از مزایای صندوق باید پوشش بیمه پایه داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.