سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ پایگاه و انبار امدادی آماده بهره برداری در آذربایجان شرقی

۴ پایگاه امداد و نجات و ۳ انبار امدادی همزمان با هفته هلال احمر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در آستانه هفته هلال احمر گفت: پایگاه‌های امداد و نجات صوفیان، تسوج، کلیبر و جلفا و انبار امدادی در شهر‌های تسوج، آذرشهر و ملکان در مجموع با هزینه‌ای نزدیک ۱۵ هزار میلیارد ریال با مشارکت خیران آماده بهره برداری شده است.

منجم برنامه‌های کوهپیمایی، تجدید میثاق با شهدا، برپایی ایستگاه‌ها و کاروان‌های سلامت، راه اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان، برگزاری مانور اسکان اضطراری هزار نفری در تبریز، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هلال احمر و برگزاری همایش ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز در تبریز را از مهمترین برنامه‌های هفته هلال احمر در استان عنوان کرد.

او  آذربایجان شرقی را از استان‌های برتر در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی امسال دانست و افزود: در ایام نوروز قرار بود ۳۰ پایگاه امدادی و ۹ پست جوانان در استان دایر شود که با برنامه ریزی‌های انجام شده ۴۴ پایگاه و ۶۳ پست در مناطق مختلف استان به مسافران نوروزی ارائه خدمت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزایش اعتماد و رضایت مردم از هلال احمر، تقویت ناوگان لجستکی و خودرویی، ایجاد انبار‌های جدید امدادی و جلب مشارکت خیران در اقدامات نوعدوستانه هلال احمر را از اصلی‌ترین اولویت‌های این نهاد برشمرد.

او  با اشاره به روند رو به رشد شبکه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان از چهار برابرشدن اعضای جوانان هلال احمر استان خبر داد و گفت: شمار جوانان عضو شبکه هلال احمر استان در یکسال گذشته از ۲۰ هزار نفر به حدود ۸۰ هزار نفر رسیده است.

او  ایجاد ۱۱ بیمارستان صحرایی از اقدامات مهم هلال احمر استان در حوزه درمان در یک سال اخیر بیان کرد و گفت: در این مدت بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک و حمایت درمانی از افراد کم بضاعت استان شده است.

منجم ساماندهی املاک و مستغلات و اختلافات اراضی و کمبود ناوگان خودرویی و لجستیکی را از مهمترین چالش‌های جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد.

 ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

برچسب ها: هلال احمر ، خیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.