سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت محصول چغندرقند

مسئول طرح گیاهان و محصولات قندی وزارت جهاد کشاورزی در کرمانشاه از افزایش قیمت محصول چغندرقند خبر داد.

پیمان حصادی مسئول طرح گیاهان و محصولات قندی وزارت جهاد کشاورزی در کرمانشاه گفت : شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در راستای حمایت از کشاورزان و با توجه به افزایش هزینه‌های تولید چغندرقند و افزایش قیمت محصول گندم قیمت این محصول افزایش می‌یابد.

وی گفت: براین اساس قیمت چغندر قند بهاره نسبت به سال گذشته با ۲۳ درصد افزایش از ۲۲۷۰۰ریال به ۲۸۰۰۰ هزار ریال افزایش یافته

این مقام مسئول یادآور شد: کمک هزینه‌ی حمل که جداگانه به کشاورزان پرداخت می‌شد با هدف اینکه سهم بالاتری به کشاورزان تعلق گیرد در دل قیمت گنجانده شده است.

وی افزود: قیمت چغندر قند پاییزه نسبت به سال گذشته ۲۱درصد رشد داشته و از ۲۲۳۵۰ هزار ریال به ۲۷۰۲۰ هزار ریال با عیار ۱۵ رسیده است.

حصادی ابراز امیدواری کرد: این افزایش قیمت انگیزه‌ی کشاورزان را برای کشت چغندر قند بیشتر کند.

مسئول طرح گیاهان و محصولات قندی وزارت جهاد کشاورزی گفت: براین اساس در شورای قیمت گذاری مصوب شده که قیمت شکر برمبنای افزایش قیمت چغندر قند افزایش یافته و اعلام شود

او افزود: امیدواریم کشاورزان و پیمانکاران چغندر قند بتوانند تولید خود را با عملکرد‌های بالاتر به کارخانجات برای تولید شکر تحویل دهند.

به گفته‌ی حصادی مانند گذشته به ازای تحویل هر تن چغندر قند بعنوان جوایز تولید ۲۰ کیلوگرم تفاله و ۲کیلوگرم قندیاشکربه کشاورزان تعلق میگیرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.