سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی اداره‌کل فنی و حرفه ای جهت برگزاری دوره‌های آموزشی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از آمادگی کامل این اداره‌کل جهت همکاری با دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی استان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز خبر داد.

نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۱۲ تفاهم‌نامه و ۱۲ قرارداد آموزشی با هدف اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز؛ با دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی و شرکت‌های خصوصی و صنعتی منعقد شده است.

وی ادامه داد: در راستای تفاهم‌نامه سه جانبه کشوری مابین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه از متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی پروژه‌های نفت و گاز در آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه ثبت‌نام به عمل می‌آید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: این طرح برای نیرو‌های بومی استان بین رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال است که در فاز اول ۲۳۰ نفر حائز شرایط در آزمون ورودی پذیرش و در حال حاضر مشغول فراگیری دوره‌های آموزشی هستند و ثبت‌نام فاز دوم هم اعلام شده است.

وی افزود: رشته‌های جوشکاری برق، جوشکاری آرگون، جوشکاری آلیاژ‌های آهنی و غیرآهنی، لوله‌کش صنعتی، برق کار صنعتی، ابزار دقیق و ماشین‌آلات مکانیکی و نصب آن‌ها؛ از جمله حرفه‌های قابل ثبت‌نام در سامانه است که متقاضیان حائز شرایط پس از ثبت نام و تأیید مدارک در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

نوری در پایان، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها و در شهر کرمانشاه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک و ۲ مراجعه کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.