مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از تحقق ۹۷.۲ درصد تعهدات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

عزیز نوری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از تحقق ۹۷.۲ درصد تعهدات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت : تعداد سه میلیون و ۲۰۸ هزار و ۵۲۴ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را گذرانده‌اند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آموزش جامعه هدف افزود: در طی این مدت تعداد ۴۶۸۰ و ۱۲۵۸ نفر از زندانیان مهارت‌های لازم حرفه آموزی را کسب کرده اند که به ترتیب تحقق ۲۲۸ و ۱۰۶ درصدی تحقق تعهدات سازمان فنی و حرفه‌ای را نشان میدهد.

وی گفت: فنی و حرفه‌ای با آموزش ۳۲۲ نفر از زنان سرپرست خانوار در سال گذشته به ۱۳۲ درصد از تعهدات عمل کرده است.

نوری با بیان اینکه ۱۹ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان کرمانشاه فعال است، تصریح کرد: در این مراکز حدود ۱۵۰ حرفه آموزش داده می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: تعداد ۱۶۷ نفر از معتادین و تعداد ۶۴۳ نفر از ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی در سال گذشته آموزش دیده‌اند که به ترتیب تحقق ۷۳ و ۸۹ درصدی تعهدات را نشان می‌دهد.

وی کسب ارتقاء مهارت را موجب بالا رفتن کارایی و کارآفرینی نیروی انسانی برای کمک به رشد اقتصادی و اشتغال در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم دانست و گفت: رسیدن به این مهم داشتن برنامه‌ای جامع، سنجیده و کارآمد را می‌طلبد که ارائه آمار دقیق زمینه اقدام سازنده خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته در مجموع با سه میلیون و ۱۱۸ هزار و ۶۴۵ نفر ساعت آموزش به تعهدات عمل کرده است، گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی با کیفیت خوبی در استان انجام شده و امسال نیز با روند بسیار مطلوبی صورت خواهد گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.