سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه ارتش انجام شد؛

دیدار دانش آموزان ممتاز با فرماندهان ارتش درکرمان

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور گفت: آموزش وپرورش نهادی مقدس است که نقش موثری در انجام جهاد تبیین دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه شورای معاونان و جمعی از دانش آموزان صبح امروز به مناسبت دهه ارتش در محل قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش دیدار و گفتگو کردند.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در مراسم میثاق دانش آموزان ممتاز مدارس کرمان با فرماندهی و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش بمناسبت دهه ارتش، با قدردانی بر اینکه مردم نیرو‌های مسلح را به عنوان بازوان ولایت می‌دانند، گفت: قدردان همه عزیزانی هستیم که ما را به عنوان نقشی اساسی و محوری برای امنیت و بازدارندگی در کشور جمهوری اسلامی می‌دانند.

او با بیان اینکه حضور امروز شما در این قرارگاه برایمان در طول دوران خدمت وکاری به یادگار خواهد ماند، افزود: آموزش و پرورش نهادی مقدس است که نقش موثری در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دارد.

او با بیان اینکه توجه به شکوفایی استعداد‌های ذاتی و بالقوه نوجوان و جوانان دانش آموز مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است گفت: رسالت آموزش و پرورش در جهاد تبیین با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی سخت می‌باشد، اما نظام تعلیم و تربیت استان در جنبه‌های مختلف به خوبی عملکرده است. 

امیرغلامعلیان از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد برای رشد، شکوفایی و پایداری کشور عزیزمان ایران باید دانش آموزان تشویق شوند.
رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه ارتش گفت: ارتش نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور دارد و حضور ارتش در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله نشان دهنده مردمی بودن این نهاد است.

او بیان کرد: ارتش همواره در هر عرصه‌ای که وارد شده، مؤثر و تعیین کننده بوده و سر افرازانه از عهده مأموریت‌های محوله برآمده است.

برچسب ها: امنیت ، تعلیم وتربیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.