سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند فعال در تولید صنایع‌دستی رامسر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند فعال در تولید صنایع‌دستی شهرستان رامسر خبر داد.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر در جریان بازدید از دهکده صنایع‌دستی شهرستان رامسر، گفت: بیش از ۵۰۰ هنرمند فعال در شهرستان مشغول تولید محصولات هنری و صنایع‌دستی هستند و تقریبا اکثر رشته‌های هنری در شهرستان رامسر تولید می‌شود.

او افزود: در تلاشیم تعداد واحد‌های فروشگاهی صنایع‌دستی شهرستان رامسر را هر چه بیشتر افزایش دهیم و اعتقاد داریم با تعدد فروشگاه‌های صنایع‌دستی یک جاذبه گردشگری به دیگر جاذبه‌های شهری افزوده خواهد شد.

سحرخیز گفت: یکی از جاذبه‌های دیدنی شهرستان رامسر همین مکان است و شاهد حضور گردشگران بیشماری در تعطیلات عید فطر بودیم چراکه حضور هنرمندان صنایع‌دستی در جذب گردشگران موثر است و موجب رونق کسب و کار‌های دیگر نیز شده است.

او افزود: حضور هنرمندان صنایع‌دستی از دیگر نقاط کشور را در شهرستان رامسر خود سبب ایجاد تنوع و حتی تلفیق هنر‌های بومی شهرستان با شهرستان‌های دیگر شده و آثار فاخری عرضه می‌شود.

سحرخیز یکی از مهمترین برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی رامسر را ایجاد فروشگاه‌ها و بازارچه‌های متعدد صنایع‌دستی و دیگر فضا‌های فرهنگی از این دست، برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.