نخستین رویداد گردشگری زندگی با عنوان «گل دمج» در مازندران برگزار می‌شود.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری نخستین رویداد گردشگری زندگی با عنوان «گل دمج» در شهرستان تنکابن، خبر داد و گفت: این رویداد گردشگری در روستای سلیم‌آباد که به عنوان دهکده سفال به ثبت رسیده است برگزار می‌شود.

او از اجرای موسیقی محلی، بازارچه صنایع‌دستی، غذا‌های محلی به عنوان برنامه‌های جنبی این رویداد یاد کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد گردشگری قرار است با تجربه متفاوت از معدن گل تا کوزه گلی آشنا شوند.

حسنی رویدادسازی را بهترین ابزار برای برندسازی در گردشگری برشمرد و گفت: خوشبختانه با توجه به تنوع موضوع مرتبط با گردشگری و وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار در این حوزه در استان، می‌توان ضمن معرفی داشته‌های منطقه از این شاخص‌ها برای رونق اقتصادی استان استفاده کرد.

او روستای سلیم‌آباد تنکابن را به‌عنوان یکی از جاذبه‌های خوب گردشگری در زمینه صنایع‌دستی برشمرد و افزود: هر محصول و پدیده‌ای که موجب جذب گردشگر و افزایش مدت اقامت او شود یک ظرفیت گردشگری محسوب می‌شود.

معاون گردشگری مازندران گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۸ عصر در روستای سلیم آباد، دهکده سفال شهرستان تنکابن در برگزاری این رویداد گردشگری ما را همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.