سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم پشتیبانی علمی، فرهنگی و معنوی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:باید با پشتیبانی علمی، فرهنگی و معنوی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نسلی نو، نمونه، نخبه، پیشرو و پیشتاز در عرصه‌های مختلف تربیت کنیم.

 حجت الاسلام مصطفی محامی در نشست صمیمی با جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سه سال اخیر در استان عنوان کرد: خداوند متعال برای شهادت حساب ویژه‌ای باز کرده و آن را برای اولیای خاص خود قرار داده است و این درب همچنان برای جامعه ما باز بوده و این مسیر پر افتخار ادامه دارد.

وی با اشاره به روایت "فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ" افزود: شهادت دری از درهای ویژه بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود قرار داده است.

 محامی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته جهت ارائه خدمت به خانواده شهدا بیان داشت: به هر میزانی که به خانواده شهدا خدمت کنیم باز هم نتوانسته‌ایم به درستی ادای دین کنیم زیرا خانواده معظم شهدا عزیزترین کس خود را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده‌اند و مادیات به هر میزانی که باشد با عزیز از دست رفته آن‌ها قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: با وجود همه خدمات ارائه شده اما قصور و تقصیر هم زیاد است و باید نسبت خدمات ارائه شده به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را با میزان مورد نیاز ارزیابی کنیم و این در حالی است که اگر صد درصد خدمات هم به طور کامل ارائه شود باز هم نمی‌توانیم در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران ادای دین کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.