سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

به بی حجاب‌ها خدمات ندهید

طالبی گفت: افراد بی حجاب‌ از خدمات اجتماعی و اداری محروم می‌شوند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در برنامه پرسمان شبکه خاوران گفت: با توجه به ابلاغ صورت گرفته از استانداری خراسان جنوبی، باید بر دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خدمات رسان و مکان‌هایی که ارباب رجوع دارند و پاسخگوی مردم هستند نظارت صورت بگیرد و تأکید شده که کارکنان نباید به افرادی که کشف حجاب کرده اند و به این دستگاه‌ها مراجعه کرده اند خدمات ارائه دهند.

او افزود: در صورتی که کارکنان دستگاه‌های دولتی به افرادی که کشف حجاب کرده اند خدمات ارائه دهند طبق ضوابط موجود برخورد صورت خواهد گرفت ضمن اینکه بالاترین مقام و حراست دستگاه مربوطه مسئولیت نظارت را بر عهده دارد.

طالبی ادامه داد: در قانون جمهوری اسلامی ایران به موضوع حجاب تأکیده شده است و حتی در قانون مجازات اسلامی جرم انگاری صورت گرفته و مجازات آن هم برای افراد بی حجاب مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی را در دستور کار قرار داده است و مصوبات این ستاد قانونی است و حکم قانون دارد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: با توجه به اینکه در مورد موضوع کشف حجاب بسیار اقناع سازی صورت گرفته است و به طور مداوم تذکرات لازم از طریق رسانه‌ها داده شده است اظهار بی اطلاعی در خصوص کشف حجاب از فرد پذیرفته نیست و در همان مرحله اول برای فرد پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

طالبی گفت: در سامانه ناظر فراجا ثبت پلاک موتورسیکلت‌هایی که بر ترک آن افرادی که کشف حجاب کرده اند هستند نیز مانند خودرو‌ها تعریف شده است که طبق ضوابطی که برای خودرو‌ها اعمال می‌شود برای موتور سیکلت‌ها نیز صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: هر جایی که پرونده در زمینه کشف حجاب تشکیل و به مراجع قانونی ارجاع داده شده باشد باید در اسرع وقت به پرونده رسیدگی شود و مشمول گذر زمان نشود.

برچسب ها: بی حجاب ها ، کشف حجاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.