اسرائیل در خوابی پریشان است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اسرائیل هم اکنون خوابی پریشان می‌بیند و همزمان با قدرت گرفتن اسلام، اسرائیل به فروپاشی نزدیک شده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: امروز دشمنان اسلام با زور اسلحه، جنگ رسانه‌ای، تبلیغات سوء، فضای مجازی، ماهواره و شایعه پراکنی در مقابل اسلامی ایستاده اند، ولی امروز اسلام قدرت پیدا کرده است و دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل خواب پریشانی می‌بینند و اسرائیل هم به فروپاشی نزدیک شده است.

او افزود: گفت: امروز علاوه بر کشور‌های مختلف دنیا که مراسم روز قدس برگزار می‌شود در شهر‌های فلسطین اشغالی هم شاهد راهپیمایی‌های گسترده هستیم که قدرت اسلام را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: فتح قدس نزدیک است و نسل کنونی فلسطین، آزادی قدس را خواهند دید و در قبله اول مسلمانان نماز برگزار خواهیم کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که در موقعیت کنونی نگذاریم فرمایشات و رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند تصریح کرد: امروز فرزندان ائمه اطهار (ع) و ارادتمندان واقعی و مخلص و بسیجیان، گوش به فرمان ولی امر خود هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

او همچنین با توجه به فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و افزود: نیرو‌های مسلح در ایران اسلامی یکی از جلوه‌های قدرت اسلام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه ترویج بدحجابی در جامعه توطئه‌ای از ترفند‌های دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم است گفت: از  شنبه ۲۶ فروردین قانون برخورد با مسئله کشف حجاب در کشور با همکاری دانشگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود تا با این ترفند دشمنان مبارزه شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.