سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار یزد از حضور باشکوه مردم روزه دار استان در راهپیمایی یوم الله روز قدس

استاندار یزد با صدور پیامی از حضور باشکوه و دشمن شکن مردم شریف و روزه دار استان دارالعباده یزد در راهپیمایی یوم الله قدس قدردانی کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این پیام آورده است:

در حالی که نشانه‌های اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی بیش از گذشته مشهود گردیده است حضور گسترده و باشکوه مردم آزادیخواه و ظلم ستیز در سراسر جهان به ویژه ایران عزیز اسلامی در راهپیمایی یوم الله قدس، بار دیگر بر اصالت و درستی آرمان رهایی و آزادی قدس شریف صحه و اهداف الهی و متعالی این راهپیمایی را به عنوان یادگار حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) پویا‌تر و تازه‌تر از همیشه به نمایش گذاشت. 
 
مردم روزه دار و شریف استان دارالعباده یزد نیز با حضور وحدت آفرین و باشکوه خویش در راهپیمایی یوم الله قدس امسال، بار دیگر بصیرت و همراهی خویش را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همبستگی در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به منصه ظهور رسانیده و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرتلألو دیار قنوت و قنات و قناعت به ارمغان آوردند که حقیقتا شایسته عالی‌ترین تجلیل‌ها و تکریم هاست. 
 
اینجانب با قدردانی از حضور گسترده مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی روز قدس، موفقیت همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تحقق رهایی قدس شریف از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.