آیت الله ناصری گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس سبب گام به جلو فلسطین و گام به عقب اسرائیل شده است.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد با گرامی‎داشت روز جهانی قدس گفت: ایستادگی مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، ثمره ایستادگی مردم و فتوای بزرگ امام خمینی (ره) است. 

او با اشاره به مقاومت مردم فلسطین افزود: فلسطینیان هیچ امیدی به کمک دیگران نداشته و خودشان نیز توانی برای این کار نداشتند. کشور‌های عربی هم هیچ مانعی برای جنایت صهیونیست‌ها نبوده و این رژیم به راحتی بخشی از فلسطین را گرفت و میلیون‌ها انسان را کشته و آواره ساخت.

امام جمعه یزد با بیان اینکه هیچ کس تصور ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها را نداشت، تصریح کرد: از زمانی که ملت ایران به رهبری امام خمینی به حمایت از فلسطین برخاست، فلسطین رونق گرفت و جوانان این سرزمین با ایمان و توکل بر خدا در برابر رژیم صهیونیستی ایستاند.

او درباره تاثیر حمایت ایران از مقاومت فلسطین اظهار داشت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس سبب شده تا فلسطینیان، چند پله مستقل شده و صهیونیست‌ها چند قدم به عقب بازگردند.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تورم در کشور پرداخت و گفت: اگر دولت بتواند موضوع زیاده خواهی را از بین برده و این مساله را در مراوردات اقتصادی ریشه کن کند، مشکل تورم هم حل خواهد شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب افزود: هدف رهبر معظم انقلاب از بیان رشد تولید، تولید علمی است که در راستای رفع مشکلات مردم باشد، نه اینکه با این تولید، مشکلی بر مشکلات مردم افزوده شود.

او خاطرنشان ساخت: از رئیس جمهور می‌خواهم این کنترل را داشته باشد، چرا که بدون این کنترل نمی‌توان مشکل تورم را حل کرد.

امام جمعه یزد همچنین بر لزوم خودکفایی تأکید کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات ما تامین خوراک دام است که با قیمت زیادی وارد می‌کنیم. این قیمت‌ها برای کشاورزان به صرفه نیست و مشکلاتی نظیر گرانی قیمت گوشت را به دنبال دارد.

آیت الله ناصری گفت: بنده به رئیس جمهور گفتم که باید وزیر جهاد کشاورزی را مکلف به سفر به استان کند و اقداماتی برای تامین خوراک دام استان‌ها انجام دهد.

وی همچنین به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و افزود: بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر سبب تسلط دشمنان بر ما و استجابت نشدن دعاهایمان می‌شود.

نماینده ولی فقیه بر لزوم استفاده از فضیلت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه محبت و ارتباط با خداست و باید از این فرصت برای نزدیک شدن به خداوند استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.