سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پایگاه سلامت در کوی منجنیق باغملک

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بهروز فرج اللهی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان  و تعدادی از مردم و مسئولین شهرستان باغملک پایگاه سلامت کوی منجنیق باغملک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کرامت جاودان زاده مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان باغملک در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: این پایگاه سلامت با هدف اجرای عدالت در سلامت و ترغیب مردم به خود مراقبتی و دسترسی آسانتر و مطلوب‌تر به خدمات بهداشتی درمانی جهت مراقبت از سلامتی  آنان ایجاد شد.

او افزود:  در این پایگاه کارشناسان مختلف از جمله ماما، بهداشت خانواده، کارشناس مراقب سلامت، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و همچنین بصورت متناوب پزشک عمومی فعالیت خواهند داشت و خدماتی در زمینه بهداشت محیط و حرفه‌ای و پیشگیری و مبارزه با بیماریها، سنجش قد و وزن، سنجش قند و فشار خون، واکسیناسیون، بهبود تغذیه، معاینات سلامت ودهان ودندان در این پایگاه به همشهریان ارائه می‌شود.

 مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان باغملک  ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد آقای ایزدپناه و مساعدت معاونت محترم بهداشت وزیر و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مجوز این پایگاه صادر و  امروز شاهد افتتاح آن می‌باشیم که جا دارد از زحمات همه کسانی که به تحقق این خواسته مردمی جامه عمل پوشاندند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

عبدالله ایزدپناه  نماینده مردم باغمک  در مجلس نیز گفت: توسعه خدمات بهداشتی مورد توجه جدی و اهتمام ما است و این امر را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم و درتلاش هستیم درآینده گام‌های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان درزمینه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت برای مردم برداریم تاشاهد ارتقائ سلامت و رفع نیازمندی‌های آنان دراین زمینه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.