سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیافت افطاری روزه اولی‌ها در قالب پویش مومنانه در پایگاه شهید صمیمی مسجد اندلیبی‌ها در تبریز

در دومین شب از لیالی پرفیض قدر در ماه مبارک رمضان ضیافت افطار روزه اولی‌ها در قالب پویش مومنانه در مسجد اندلیبی‌ها درتبریز برگزار شد.

 مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: امام راحل ما کسی بود که امام علی (ع) را الگوی عمل خود قرار داد وتوانست ملت را بسیج کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند امروز هم برای تداوم این انقلاب باید همانند این بزرگواران عمل کنیم.

دکتر اکبر رضایی با بیان اینکه همه ما که به انقلاب اسلامی اعتقاد داریم باید حرف و عمل مان با هم مطابقت داشته باشد، گفت: دوران حکومت حضرت علی (ع) تبلیغات و هجمه‌های زیادی علیه ایشان شده بود و سعی داشتند ذهنیت مردم بر علیه امام تغییر دهند، مظلومیت حضرت علی غیر از ۲۵ سال خانه نشینی، بسیار زیاد بود، چون دشمن حیله گر، و دوستان نیز کم فهم بودند و امام را درک نمی‌کردند.


او  تصریح کرد: به لطف خدا توفیق یافته ایم نسبت به، ولی امر خود ان برخورد زمان حضرتعلی (ع) را نداریم و امروز برای جهاد در راه اسلام و انقلاب هیچ گونه کوتاهی نداریم

 
او با تاکید بر اینکه، دفاع مقدس نمونه بارزی برای تحقق ارمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت:در این وضعیت می‌بینیم دشمن از توطئه‌های خود دست برنمی دارد، اما در عین حال در اوج اقتدار هستیم چرا که با وجود فشار‌ها راه خودرا ادامه داده و در مقابل ان‌ها ایستاده و دشمن را مجبور به عقب نشینی کرده ایم.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه اخیرا دیدیم دولت عربستان که علیه ملت ما قدم برمی داشت امروز به سمت جمهوری اسلامی قدم برداشته و سعی بر ایجاد روابط دوستانه دارد، اظهار داشت: رزیم اشغالگر قدس با جنایات تمام عیار خود از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده تا خود را نگه دارد، اما امروز از داخل خودش علیه او قد علم کرده اند و ما در این مسیر می‌بینیم سعی دارد از غفلت همسایگان ما استفاده کرده و ما را تهدید کند.

 
 دکتر رضایی ادامه داد: واقیعت میدان و عرصه بین الملل نشان می‌دهد که قدرت رژیم صهیونیستی از سی سال قبل رو به افول است، شما به هیچ وجه حریف انقلاب اسلامی نمی‌شوید، دشمن هر قدر تلاش می‌کند تا این ملت را زمین گیر کند امامی بیند ملت ایران راه خود را شناخته و تمامی مشکلات را برای تحقق آرمان‌های شیعه تحمل می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.