وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهادت شهید حججی یک خط روشن دارد که آن ادامه دار بودن خط انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است.

شهادت شهید حججی پیامی روشن برای کشور داردبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم یادواره شهید حججی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به ملت ایران، اظهار داشت: این شهادت یک خط روشن دارد که آن ادامه دار بودن خط انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این شهادت نشان دهنده استمرار مبارزه با عوامل رژیم صهیونیستی و امپریالیسم و تحجر در منطقه است و بقای انقلاب اسلامی در تقابل با منافع استکبار جهانی است.

وی شهادت شهید حججی را دارای پیامی روشن برای کشور دانست و گفت: ما باید همیشه حافظ خون شهدا باشیم، ریشه‌های انقلاب با خون این شهدا آبیاری شده و تدوام انقلاب اسلامی بسته به استمرار حضور یاد شهدا در رفتار، برنامه‌ها و سیاست ما دارد.

 صالحی امیری تصریح کرد: اساسا هویت ما با شهید و شهادت یک رابطه ویژه دارد و انقلاب اسلامی ایران اصولا انقلابی است که با شهادت رابطه عمیقی دارد. امیدوارم ادامه دهنده حقیقی راه شهدا باشیم و بدانیم که انقلاب با این خون ها زنده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ملت و نیروهای مسلح در تقابل با تفکر انحرافی و خطرناک داعش است و ما معتقدیم حضورمان در خاورمیانه برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی است و آنچه که انجام می‌دهیم برای تأمین امنیت ملت است.

وی منطقه خاورمیانه را عمق استراتژیک ایران دانست و گفت: تقابل ما با جریان‌های تروریستی در عراق و سوریه به معنی دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منطقه خاورمیانه عمق استراتژیک ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار