سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۳۷ گروه جهادی در نقاط محرم سیستان و بلوچستان

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۳۷ گروه جهادی شامل چهار هزار و ۱۱۲ نفر جهادگر شیعه و سنی در تعطیلات نوروز امسال ۳۷۰ طرح عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی و هنری، آموزش، اشتغال، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی و زیباسازی ۲۲ مدارس را در این استان انجام دادند.

غلامرضا ملایی با اشاره به اینکه اردو‌های جهادی مصداق جهاد اکبر است، اظهارداشت: گروه‌های جهادی با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشته اند و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال، چشمگیر و مؤثری دارند.

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، حفظ انسجام و خودسازی از اهداف برگزاری اردو‌های جهادی به شمار می‌رود، افزود: گروه‌های جهادی با تمام توان و تلاش خود بدون هیچ چشم داشتی در خدمت‌رسانی به مردم کوشا بوده و در هر رویداد و حادثه‌ای جهادگران بسیجی پای‌کار مردم هستند و این موضوع بار‌ها به اثبات رسیده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی در نوروز امسال در قالب ۵۸ قرارگاه شامل چهار قرارگاه فنی، ۱۹ قرارگاه منطقه‌ای و ۳۵ قرارگاه محلی در مناطق محروم این استان اقدام به ارائه خدمات کردند.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد از جمعیت گروه‌های جهادی را قشر خواهران و بقیه را برادران تشکیل داده بودند.

سرهنگ ملایی افزود: طبخ ۹۸ هزار پرس غذای گرم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، توزیع ۳۰۰ کیسه آرد، ۲۰۰ دست لباس و کفش ویژه ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست و توزیع ۴۱ هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این ایام به شمار می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.