فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز متولیان کشور هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در خصوص فرمان امام خامنه‌ای ندارند و همه ما باید با هم افزایی و با تمام ظرفیت و البته با وحدت بیشتر پای کار بیاییم.

  سردار احمد شفائی در نشست هم‌اندیشی معتمدین، سران طوایف، ریش سفیدان و عشایر شهرستان نیکشهر ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم شهرستان نیکشهر اظهار داشت: جا دارد تا یاد و خاطره امام خمینی (ره) را که به ملت عزیز ایران هویت بخشید زنده نگاه داریم. امیدوارم تا از فرصت ایام مبارک ماه رمضان بهترین استفاده را برای خودسازی و ارتقاء معنویت خود برده باشید.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همانگونه که شاهد بودید در سال قبل حرکت پر شتاب انقلاب به سمت قله‌های پیشرفت در حال طی شدن بود که دشمنان انقلاب با شناخت دقیقی که از این مسأله داشتند در سال ۱۴۰۱ طراحی ویژه‌ای برنامه‌ریزی کردند و تمام ظرفیتی که می‌توانستند را برای ضربه زدن به ایران اسلامی پای کار آوردند.

وی افزود: دشمنان ظرفیت اقتصادی را به صورت هدفمند، ظرفیت فرهنگی را به صورت گسترده، ظرفیت اطلاعاتی را به صورت ویژه و از همه مهم‌تر ظرفیت رسانه‌ای خود را با صورت یک ظرفیت عظیم به میدان آوردند و هدف بزرگی را دنبال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار