سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینما دوستان اصفهان به دیدار آوینی می‌روند

به مناسبت سالگرد شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب‌اسلامی، ویژه‌برنامه سینمایی «دیدار آوینی» در اصفهان برگزار می‌شود.

سعید محمدی‌پناه مدیر دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه «دیدار آوینی» با محوریت سینمای شهید سیدمرتضی آوینی و شخصیت این فیلمساز انقلابی و با همکاری شهرداری اصفهان، دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مؤسسه فرهنگی «سها» برگزار می‌شود.


وی زمان برگزاری این برنامه را روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۶ تا زمان افطار اعلام و اضافه کرد: در یکی از بخش‌های برنامه دیدار آوینی، روایت فتح پخش می‌شود و بعد از آن، سخنرانی و ارائه مقاله در نظر گرفته شده و در نهایت برنامه با پرسش و پاسخ به اتمام می‌رسد.


مدیر دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: امیر نجات‌بخش، مهدی فاطمی و جمال احمدی از سخنرانان این برنامه هستند.


محمدی‌پناه با اشاره به اینکه در سینما با رویکرد‌های مختلفی روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: دیدگاه شهید آوینی بسیار مهم است؛ نگاه کلی سینما برای سینما و سینما برای حقیقت وجود دارد که همه سینماگران دارای این دو دیدگاه هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.