سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی طی سال گذشته به متقاضیان در استان اعطا شد.

امیر حمزه خزایی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۹۱ مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۹میلیارد و چهارصد میلیون تومان در عرصه‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی دام و طیور پرداخت شده است که ۱۰۰ مورد از تسهیلات مربوط به آقایان و ۹۱ نفر مربوط به خواهران است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار با حمایت از مشاغل خرد خانگی، در زمینه آموزش و توانمندسازی افراد نیز فعال بوده و تاکنون نقش مؤثری در این زمینه داشته است.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ با نام "مهار تورم و رشد تولید" و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت اقتصاد مقاومتی در سالیان اخیر، اقدامات لازم در این سال برای اعطای تسهیلات به افراد کارآفرین با جدیت و به سرعت انجام خواهد شد.

خزایی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۱ برای بیش از هزار نفر آموزش مشاغل خانگی در عرصه‌های مختلف از جمله پرورش طیور، کشاورزی، دامداری و… داشته است، تصریح کرد: بخشی از این آموزش‌ها در راستای تفاهم نامه بسیج سازندگی استان مرکزی با کمیته امداد امام خمینی (ره)، امور روستایی و بهزیستی در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از ایجاد یک‌هزار و چهارصد صندوق قرض‌الحسنه با چهل و چهار هزار عضو و با گردش مالی سی میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد.

وی گفت: رویکرد سپاه و بسیج در این راستا توانمندسازی و خودکفایی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی است که با اعطای این تسهیلات انتظار می‌رود به اهداف مورد نظر خواهیم رسید .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.