مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از اجرای پویش بزرگ نذر نان همزمان با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در ۱۱۰ واحد خبازی کلانشهر کرمانشاه خبر داد.

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی شهرستان کرمانشاه گفت : این روز فرصت مغتنمی است تا از خدمات خیراندیشان خیرخواهی تقدیر شود که با تأسی و پیروی از بزرگان دین اسلام در مسیر کاهش آلام و درد‌ها و رفع معضلات جامعه با بخشش و انفاق سخاوتمندانه مال خود به همنوعان و محرومین، راهگشای رفع بسیاری از مشکلات و محرومیت‌ها در جامعه هستند.

وی در خصوص برنامه‌های اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی در این روز مبارک، افزود: با همکاری و هماهنگی شورای آرد و نان شهرستان کرمانشاه و خیرین محترم این شهرستان ۱۱۰ واحد خبازی در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر کرمانشاه در روز پنجشنبه، هفدهم فروردین‌ماه جاری نان را صلواتی در اختیار مردم قرار خواهند داد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در خصوص نحوه اجرای این پویش، گفت: با توجه به تجهیز تمامی واحد‌های خبازی استان کرمانشاه به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند، خیرین گرامی می‌توانند با هماهنگی متصدیان واحد‌های خبازی و همچنین ناظرین بسیج اصناف مستقر در واحد‌های خبازی، نذورات خود را به حساب متصل به پویش واریز کنند تا هر یک سهمی در این کار خیر و خداپسندانه داشته باشند.

ملکشاهی همچنین، از نظارت دقیق دستگاه‌های ذی‌ربط برعملکرد واحد‌های خبازی خبر داد و افزود: با اجرای مرحله سوم طرح مردمی‌سازی هدفمندی یارانه‌ها، ارائه نان با کیفیت، جلوگیری از عرضه خارج شبکه آرد و افزایش خدمت‌رسانی به مردم، در دستور کار دولت قرار گرفت و خوشبختانه با اجرای این طرح علاوه بر رضایتمندی نانوایان، شاهد تقویت انگیزه تولید و روحیه رقابت‌پذیری در تولید نان مرغوب هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.