سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا ظرف یک هفته در تربت‌حیدریه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: متاسفانه در یک هفتهٔ اخیر شاهد اوج‌گیری دوبارهٔ کرونا بوده‌ایم و ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

حسین ابراهیمی‌پور افزود:هم اکنون ۲۲ بیمار در بخش حاد تنفسی بستری هستند که ابتلای قطعی ۶ نفر از آن‌ها به کرونا مسجل شده‌ است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این مدت یک نفر هم به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بر لزوم توجه بیشتر به شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سرعت گرفتن چرخش ویروس در سطح جامعه کمک می‌کند و هر قدر این بی‌احتیاطی ها بیشتر باشد، آسیب‌های جدی‌تری متوجه همهٔ افراد جامعه خواهد بود.

ابراهیمی‌پور افزود: تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در مجموعهٔ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به بیماران را دارند اما برای جلوگیری از گسترش موج بیماری نیازمند همراهی همهٔ شهروندان هستیم و امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به نکات توصیه‌شده، شاهد عبور از این موج بیماری باشیم.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۴۰ هزار و ۵۸۲ نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.این دانشگاه ۲۷۲ تخت در بیمارستان امام حسین (ع)، ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.