سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر هوایی بیش از ۱۰ هزار مسافر در مازندران

۱۰ هزار و ۵۳۱ مسافر ۱۰ روز اخیر از فرودگاه‌های مازندران مسافرت کردند.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: ۱۰ هزار و ۵۶۱ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه امسال در قالب ۹۰ پرواز از فرودگاه‌های استان مازندران اعزام و پذیرش شدند.

او با اشاره به استقبال بیشتر مردم به سفر‌های هوایی در نوروز امسال، افزود: ۹ هزار و ۹۶۹ مسافر درقالب ۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای ساری، ۳۸۳ مسافر در قالب ۴ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و ۲۰۹ مسافر در قالب ۲ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر مسافرت کرده اند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه فرودگاه‌های استان برنامه‌های متنوع عیدانه و فرهنگی برای ورود مسافران تدارک دیده است، گفت: برپایی سفره هفت سین، سرنا نوازی و نوروزخوانی، ایجاد نمایشگاه فرهنگی و کتاب، استقرار میز نقاشی ویژه کودکان از جمله برنامه‌های فرودگاه‌های استان با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران بود.

وطن خواه با اشاره به تقارن ایام نوروزی با ماه مبارک رمضان، افزود: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی وآئینی، برنامه پذیرایی از مردم در وعده افطار نیز در دستور کار قرار گرفت و با آراستگی نمازخانه‌ها و برپایی نماز جماعت و جزءخوانی قرآن، رمضان و ماه بهار قرآن مورد تکریم قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.