فرودگاه‌های مازندران قابلیت توسعه ارتباطات مناطق مختلف کشور و گسترش صنعت گردشگری را دارا هستند.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ضمن اشاره به کمبود ناوگان حمل و نقل هوایی در کشور، گفت: در صورت برطرف شدن این چالش، فرودگاه‌های مازندران قابلیت توسعه ارتباطات مناطق مختلف کشور و گسترش صنعت گردشگری وجذب توریست داخلی و بین المللی را دارا هستند.

او درباره اقدامات یک سال اخیر این اداره کل، افزود: رفع موانع سطوح پروازی، پیگیری حقوقی تخریب بخشی از هتل احداث شده در امتداد باند پروازی فرودگاه شهدای نوشهر و پیگیری صدور مجوز مرزهوایی برای فرودگاه شهدای رامسر از دیگر اقدامات یک سال اخیر بود.

وطن خواه درخصوص نقش فرودگاه در توسعه استان، گفت: با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی شمال کشور چشم انداز‌های متنوع طبیعی و گردشگری و نیز ارتباط با همسایگان حوزه دریای خزر، نقش فرودگاه نقشی اساسی وتآثیرگذار در راستای توسعه صنعت گردشگری و مبادلات استانی محسوب می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: تامین زمین مورد نیاز فرودگاه از طریق بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی به منظور توسعه باند، نصب چراغ‌های روشنایی فرودگاه شهدای ساری، جابجایی مجتمع فرهنگی تفریحی موجود در آستانه باند پروازی در جهت رفع موانع پروازی و امکان بهره برداری از طول باند موثر در فرودگاه شهدای رامسر از جمله اقداماتی است که با انجام آن می‌توان شاهد تحول و رشد فرودگاه‌های استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.