سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات حوادث چهارشنبه آخرسال در خوزستان

تاکنون بر اثر حوادث چهارشنبه آخرسال در خوزستان ۳۹ نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عموب مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه آخرسال در شهر‌های مختلف استان چهار نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی می گوید: این چهار نفر در شهر‌های امیدیه، اندیمشک، هندیجان و اهواز دچار مصدومیت شدند.

به گفته او این مصدومان توسط امدادگران اورژانس برای درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تمامی نیرو‌های اورژانس و امدادی برای کمک به مصدومان در آماده باش کامل هستند.

آقای شرهانی گفت : بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه آخرسال در شهرهای مختلف استان تا ساعت ۲۳:۰۰ بیست وسوم اسفندماه، ١٧ نفر مصدوم شدند. 

او  افزود : از این تعداد هفت نفر در اهواز، ماهشهر سه،گتوند دو، اندیمشک، هندیجان، امیدیه، گ، شوشتر و آبادان هر کدام یک نفر مصدوم شدند. 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  ادامه داد : این مصدومان توسط امدادگران اورژانس برای درمان به مراکز درمانی اعزام شدند. 

آقای شرهانی  مصدومان چهارشنبه آخر سال در خوزستان تا ساعت ۳۵ دقیقه بامداد  را ۳۹ نفر اعلام کرد.

او گفت: از این تعداد ۹ نفر در اهواز، یک نفر در امیدیه، یک نفر در اندیمشک، ۲ نفر در گتوند،   ۳ نفر در ماهشهر، یک نفر در رامهرمز، ۳ نفر در لالی، ۶ نفر در شوش، یک نفر در ایذه، یک نفر در آبادان، ۳ نفر در شوشتر و ۷ نفر در دزفول مصدوم شدند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.