معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با ارائه توصیه‌های خواستار توجه جدی خانواده‌ها و جوانان به هشدار‌های پلیس برای چهارشنبه آخر سال شد.

سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: چهارشنبه آخر سال همیشه تلخ و شیرین‌های بسیاری به همراه دارد و گاهی شیرینی عید را در کام خانواده‌ها تلخ می‌کند

او از شهروندان خواست با توجه جدی به این هشدار‌ها از حوادث ناگوار چهارشنبه پایان سال که هرساله تعداد زیادی مصدوم، مجروح، معلول و کشته بر جای می‌گذارد، پیشگیری کنند.

از حضور در بین افرادی که مشغول انجام حرکات مخاطره آمیز و برپایی آتش هستند خودداری کنید به یاد داشته باشید بسیاری از مصدومان این شب تماشاگران هستند.

 در صورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهید.

از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث فجایع دلخراش نشوند، آداب و رسوم و سنت‌های خود را با بیراهه‌های خرافی تحریف و دستخوش تغییر نسازیم.

از روشن کردن آتش روی سطوح شیب‌دار و کنار درختان و خودرو‌ها بپرهیزید، در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنیم.

از ریختن مایعات اشتعال‌زا مانند نفت، بنزین، گازوئیل و… بر روی آتش جداً خودداری کنید.هرگز به ساخت مواد منفجره فکر نکنید که بسیار خطرناک است.

فرزندان خود را از خطرات و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد منفجره آگاه کنید و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.