سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش برنامه ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تهیه و تولید و پخش برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ویژه برنامه افطار از شبکه استانی یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاددیه استان یزد گفت: برنامه ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری صدا و سیمای مرکز استان یزد هر شب یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده بر روی آنتن شبکه استانی می‌رود و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه به عهده مجری توانمند استان و کشور، عباس گلرسان است.

او در ادامه گفت: این برنامه با ساختاری متفاوت برای هشتمین سال متوالی با همکاری صدا وسیمای مرکز استان و با مشارکت خیرین و نیکوکاران و صنعت گران و با محوریت اصلی کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید و به روی آنتن می‌رود.

عظیمی افزود: شعر تیتراژ این برنامه کاری از شاعر مطرح و توانمند استانی، خانم عالیه محرابی است که این اثر با آهنگ سازی: حسین افروز، تنظیم: آرش ناصر المعمار و با صدای حمید رضا استادیان، مجتبی هراتی، ابوالفضل عالم و با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز این اثر در قالب کاری شاد تهیه شده و کارگردانی این تیتراژ نیز برعهده جواد دهقان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بیان اینکه تهیه و ساخت کلیه آیتم‌های این برنامه تلویزیونی با نظارت ستاد دیه استان بوده است اظهار داشت: از جمله بخش‌های این برنامه را می‌توان به ساخت کلیپ‌هایی به منظور فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان، پرونده خوانی جرائم غیر عمد و نحوه بدهکاری‌های افراد، حرف دل، مناجات خوانی و شعر خوانی رمضان است.

عظیمی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در این ماه مبارک با پخش این برنامه تلویزیونی و پویش ” سهم من آسمان ” تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

او با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در مورد پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان، افزود: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

این مقام مسئول گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت مجازی ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی گفت: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.