آیین گلریزان زورخانه‌ای ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در محل زندان مرکزی یزد برگزار شد و مبلغ یک میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای اهدا شد.

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه آیین گلریزان زورخانه‌ای به همت ستاد دیه استان و با حضور نیکوکاران و کارافرینان، و با حضور مسئولان به میزبانی زورخانه پوریای، ولی زندان مرکزی یزد برگزار گردید.

 رضا مقبلی، مدیر کل زندان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد  مراسم جشن گلریزان زور خانه ای گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید جشن گلریزان زوخانه‌ای با حضور نیکو کاران، کار آفرینان و مسئولان برگزار شد و در این مراسسم مبلغ یک میلیارد تومان جمع آوری و سه نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد ازاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد، نداشتن محکومیت کیفری، عدم اعتیاد و نیازمند و آبرومند بودن زندانیان جرائم غیرعمد را از شروط اولویت جهت آزادی توسط کمک خیرین عنوان کرد.

مقبلی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نیکوکارانی که با حضور خود به آیین گلریزان رنگ ویژه‌ای بخشیدند، دستگاه قضایی استان را دومین استان پیشرو در مباحث قضایی ذکر کرد.

او بیان کرد: آزادی صد وپنجاه وچهار زندانی جرائم غیرعمد از آغاز امسال تاکنون ازاد و رقم بدهی این زندانیان آزاد شده صد وشصت و پنج میلیارد تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ صو چهل وچهار میلیارد تومان تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ بیست ویک میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی صد وپنجاه وچهار نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار