سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس همدان از ۲۴ اسفند

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از آمادگی اورژانس استان برای ارائه خدمات نوروزی خبر داد.

دکتر محمدرضا شکوهی گفت: با لغو تمام مرخصی نیرو‌های اورژانس از روز ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه به صورت ۲۴ ساعته در آماده‌باش هستیم.

او، پیرامون طرح خدمات نوروزی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همدان، اظهار کرد: طرح خدمات نوروزی از ۸ صبح روز ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۸ صبح روز ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: در این بازه زمانی تمام مرخصی نیرو‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث جاده‌ای استان همدان لغو شده و نیرو‌ها در آماده باش هستند.

او ادامه داد: ۶۶ پایگاه، ۹۵ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتور، ۱۲ دستگاه اتوبوس، یک بیمارستان صحرایی و یک بالگرد در سطح استان آماده خدمت‌رسانی در ایام نوروز هستند.

شکوهی در رابطه با بیمارستان صحرایی، توضیح داد: دانشگاه علوم پزشکی همدان یک بیمارستان صحرایی با ۳۵ تختخواب دارد که در صورت نیاز و وقوع یک حادثه غیرمترقبه از آن استفاده می‌کنیم.

او با اشاره به امدادرسانی هوایی در استان، مطرح کرد: از طلوع تا غروب آفتاب، امدادرسانی هوایی با بالگرد در سطح استان برای ما ممکن است، اما در زمان تاریکی هوا نمی‌توانیم از بالگرد استفاده کنیم.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با توصیه مدیریت سفر به مردم، بیان کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان در نوروز است، پیش‌بینی می‌کنیم که پیک سفر‌ها از اواخر اسفندماه تا ابتدای ماه رمضان باشد.

او ادامه داد: لازم است تا افرادی که قصد سفر دارند، شب قبل به صورت کامل استراحت کنند و بعد از هر دو ساعت رانندگی، یک ربع استراحت داشته باشند تا بتوانیم تعطیلات نوروز را با کمترین موارد تصادف و آسیب به مردم بگذرانیم.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.