معاون امداد و نجات هلال احمر همدان گفت: یک مادر باردار پس از ساعت‌ها تلاش تیم واکنش سریع هلال احمر و دیگر نیرو‌های امدادی به مرکز درمانی فاطمیه منتقل شد.

فضل اله کلهر افزود: ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه  دیروز دوشنبه،  شورای روستای«وهنان» از توابع شهرستان بهار در تماس به ۱۱۲ خواستار امداد رسانی هلال احمر به یک زن باردار شد.

او گفت: تیم واکنش سریع به همراه یک تیم‌پشتیبان به محل اعزام و در کمتر از ۳۵ دقیقه به ابتدای مسیر منتهی به این روستا رسیدند، اما به علت مسدود بودن راه امکان حضور در روستا وجود نداشت.

معاون امداد و نجات هلال احمر همدان تاکید کرد: بنابراین با توجه به مسدود بودن راه روستای وهنان در تماسی با مدیریت بحران هماهنگی لازم برای بازگشایی این مسیر صورت گرفت و پس از ساعت‌ها تلاش تیم راهداری، این مسیر برای انتقال مادر باردار بامداد امروز باز شد.

کلهر افزود: این مادر ۳۵ ساله دارای یک فرزند است و برای تولد دومین فرزند تحویل نیرو‌های اورژانس شد تا توسط آن‌ها به مرکز درمانی فاطمیه شهر همدان منتقل شود.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد و روستای وهنان در جاده همدان - کرمانشاه و پیش از رسیدن به گردنه اسدآباد واقع شده است.

بارش سنگین برف از روز گذشته تاکنون منجر به مسدود شدن راه بیش از ۱۵۰ روستای استان همدان شد چراکه ارتفاع برف در برخی مناطق استان تا ۵۰ سانتیمتر نیز رسید.

همچنین به علت ریزش برف و برودت هوا ادارات، نهاد‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزشی در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
هراتفاقی میوفته همیشه یه مادر باردار هست که نجات پیدا میکنه