سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح ارائه خدمات سفر نوروزی در کرمانشاه

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح ارائه خدمات سفر نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

محمد رضا نادری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی با حضور دستگاه‌های عضو خبر داد و گفت : با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، طرح ارائه خدمات سفر نوروزی از بیستم اسفند ماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت البته طرح تشدید بازرسی در کرمانشاه از نهم اسفند ماه آغاز شده و تا پایان ماه رمضان به طول می‌انجامد.

وی افزود: در قالب طرح ارائه خدمات سفر نوروزی بازدید از اماکن بین راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی، اماکن عمومی و مراکز گردشگری، پایانه‌های مسافرتی، اماکن اقامتی، مسافرخانه‌ها، خانه‌های مسافر و رستوران‌ها مورد نظارت ویژه قرار خواهد گرفت.

نادری تصریح کرد: طرح مذکور توسط تیم مشترک بازرسی متشکل از مرکز بهداشت، دامپزشکی، میراث فرهنگی، پلیس اماکن، اتاق اصناف کرمانشاه و تعزیرات حکومتی اجرایی می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: ساماندهی دست‌فروشان عرضه‌کننده مواد خوراکی، نظارت بر پارک‌ها، آب‌های آشامیدنی، کنترل نصب تابلو‌های غیرقابل شرب بودن آب در پارک‌ها، جمع‌آوری زباله، پاک‌سازی و زیبا سازی داخل شهر و محوطه‌های گردشگری از دیگر اقدامات گشت مشترک بازرسی است.

نادری کنترل عرضه مرغ زنده و کشتار غیرمجاز را از دیگر سرفصل‌های اجرای طرح ارائه خدمات سفر نوروزی اعلام و عنوان کرد: با همراهی نیروی انتظامی بر شیرینی‌های عرضه شده توسط دست‌فروشان نظارت می‌شود تا از ارائه اجناس درجه دوم و سوم خودداری شود، زیرا عرضه اجناس فاقد کیفیت منجر به تخریب برند کرمانشاه خواهد شد.

وی عنوان کرد: مهمترین چالشی که در کرمانشاه با آن مواجه هستیم، وجود دست‌فروشان عرضه کننده مواد غذایی و شیرینی است که شرایط نگهداری این محصولات را رعایت نمی‌کنند هرچند که این قشر از نظر اقتصادی مشکلاتی دارند، اما رعایت بهداشت در اولویت است همچنین عرضه مرغ، ماهی و کشتار غیرمجاز از دیگر چالش‌های پیش‌رو است.

نادری خاطرنشان کرد: اجرای طرح ارائه خدمات سفر نوروزی با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، چون شهرداری، تعزیرات حکومتی، جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی انجام می‌شود و نیازمند کاری جمعی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ برند‌های کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم کرمانشاه به گونه‌ای معرفی شود که مسافران دوباره به این شهر بازگردند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.