سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی ۱۵ نقطه ایمن برای ارائه خدمات گردشگری ساحلی و دریایی در استان خوزستان

در جریان نشست کمیته گردشگری دریایی به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تأکید بر اجرای الزامات و ارتقاء ایمنی دریایی در مناطق گردشگری ساحلی و دریایی، ۱۵ نقطه در سطح استان به منظور ارائه خدمات گردشگری ساحلی و دریایی ایمن در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ جانمایی شد.

 سجاد سبزیوند  معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان در جریان این نشست که نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های ذیربط با حوزه گردشگری دریایی منطقه حضور داشتند، گفت: اقدامات و تمهیدات لازم به منظور بهبود ارائه خدمات گردشگری ساحلی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او می‌گوید:: یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در شهر‌های ساحلی جنوب استان خوزستان (شادگان، بندر امام خمینی (ره)، ماهشهر و هندیجان) در ایام تعطیلات نوروزی، گردشگری ساحلی و دریایی است که اجرای آن نیاز به هماهنگی و تعامل جمعی نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط دارد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان ادامه داد: با توجه به پیشبینی افزایش مهمانان نوروزی، در تعطیلات نوروزی ۱۵ منطقه گردشگری ساحلی و دریایی و برای بهره‌مندی مهمانان نوروزی شناسایی و جانمایی شده است.

آقای سبزیوند گفت:: اعضای کمیته گردشگری دریایی موظف شدند تمام توان و امکانات خود را برای ایجاد زمینه ایمن گردشگری ساحلی و دریایی مسافران فراهم کرده و با تشدید نظارت و پایش در ایام تعطیلات نوروزی سطح ایمنی این گردشگاه‌ها را افزایش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.