مکانیزه‌سازی فرآیند تنظیفات محوطه‌های بندری و اراضی پشتیبانی مجتمع بندری امام خمینی (ره) با به‌کارگیری ۱۱ دستگاه تجهیز جدید قوت گرفت.

سیدعلی سیاوش معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  با اشاره به گستردگی محوطه‌های بندری و اراضی پشتیبانی و همچنین فعالیت‌های تخلیه و بارگیری انواع کالا در این مجتمع بزرگ بندری گفت: به این منظور ضرورت تقویت چرخه عملیاتی به صورت مکانیزه بیش از پیش احساس می‌شد که با تغییر مدل قراردادی حوزه تنظیفات از نوع هزینه‌ای به سرمایه‌گذاری از توان بخش خصوصی برای توسعه ناوگان تنظیفات بهره‌برداری شد.

او می‌گوید: در این زمینه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی ضمن تأمین ۱۱ دستگاه تجهیز جدید، ناوگان تجهیزاتی افزایش و به دنبال آن توان عملیاتی تنظیفات مجتمع بندری امام خمینی (ره) با هدف حفظ پاکیزگی و آراستگی مجتمع بندری امام خمینی (ره) به طور قابل ملاحظه‌ای تقویت شد.

از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۴ میلیون تن کالای اساسی تخلیه شده است که با توجه به تردد روزانه بیش از ۲۵۰۰ کامیون و احتمال ریزش بار فله حین حمل و نقل داخلی مجتمع بندری، ضرورت بهره‌گیری از تجهیزات مکانیزه در کنار نیرو‌های انسانی حوزه تنظیفات به منظور حفظ نظافت و آراستگی این مجتمع بندری وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.