سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفن ۶۰۳۱ نفر در آرامستان‌های کرمانشاه

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت : طبق آمار ثبت شده در سیستم آرامستان‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۶۰۳۱ نفر در آرامستان‌های کرمانشاه به خاک سپرده شده‌اند.

حجت الاسلام هادی کماسی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت : طبق آمار ثبت شده در سیستم آرامستان‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون (دهم اسفند ماه ۱۴۰۱) تعداد ۶۰۳۱ نفر در آرامستان‌های کرمانشاه به خاک سپرده شده‌اند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از این تعداد متوفی ۳۵۲۴ نفر مرد و تعداد افراد متوفی زن ۲۲۹۷ نفر بوده، افزود: تعداد ۸۰ نفر نیز مجهول‌الهویه بوده است.

وی گفت: از این تعداد ۲۷۰۹ نفر در آرامستان شهر کرمانشاه و ۲۶۸۰ نفر در روستا‌ها دفن شده‌اند.

حجت‌الاسلام کماسی در خصوص آمار دفن نوزادان گفت: ۱۳۰ نفر نوزاد که از این تعداد ۷۵ نفر پسر و ۵۵ نفر دختر بوده است.

وی تصریح کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه در بخش‌های سازمانی و امور متوفی و بخش اعزام و حمل و نقل متوفی ارائه خدمت می‌کند.

این مسئول به کار‌های عمرانی صورت گرفته در آرامستان‌های کرمانشاه اشاره کرد و گفت: احداث اتاق وداع، اتاق نمازگزاران اتاق نماینده بازرسی، تجهیزات اتاق انفورماتیک بخشی از این فعالیت‌های عمرانی در سالجاری بوده است.

وی گفت: تعداد ۷ هزار حفره دفن، خاکبرداری ۶۲۰۰ متر مکعب، موزاییک بین قبور به متراژ ۴۷۰۰ متر مربع، همچنین نصب دوربین‌های پشت معابر از دیگر فعالیت‌های آرامستان بوده که طی سالجاری انجام شده است.

حجت‌الاسلام کماسی مساحت کل آرامستان شهر کرمانشاه را ۷۷ هکتار در ۹۲ قطعه اعلام کرد و گفت: آرامستان قدیمی ۸۰ قطعه در ۴۷ هکتار و آرامستان جدید ۱۲ قطعه در ۳۰ هکتار است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.