رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از کاهش ۶۵ درصدی شکایات مردمی از ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۱۱۵ مورد شکایت به تاکسیرانی ثبت شده، گفت : نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: تعداد ۶ اکیپ گشت و بازرسی روزانه در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت محسوس و نامحسوس بر فعالیت رانندگان نظارت دارند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان را به سامانه شبانه روزی ۱۳۳ و یا شماره تلفن اداری ۳۸۲۴۶۵۶۵ گزارش دهند.

احمدی تصریح کرد: نداشتن پروانه تاکسیرانی، فعالیت خارج از شبکه تاکسی تلفنی، نداشتن تابلو، اخذ کرایه اضافی و امتناع از حمل مسافر از مهمترین تخلفات تاکسیرانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۸۰۰ هزار نفر سفر توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ساعات پیک و تراکم مسافر در حال حاضر اول صبح و زمان فعالیت مدارس و ادارات و زمان غروب است.

احمدی با اشاره به خرید اتوبوس‌های جدید گفت: ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری کرمانشاه خریداری شده که تاکنون تعداد ۲۹ دستگاه به مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر تحویل داده شده است.

وی به طرح تعویض خودرو‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۵۰ نفر متقاضی برای نوسازی خودرو تاکسی در کرمانشاه ثبت نام کرده و تعداد ۷۰ نفر هم پیش فاکتور دریافت کرده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.