سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل زائرسرای اردبیل در مشهد مقدس نیازمند مشارکت همگانی است

مشاور استاندار اردبیل با اشاره به احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس و نیمه‌تمام بودن آن، خواستار جلب مشارکت همگانی دستگاه‌های اجرایی و خیران شد.

فضاییل عزیزی گفت: با توجه به احداث زائرسرای استان اردبیل در مشهد مقدس و نیمه‌تمام بودن آن، جلب مشارکت همگانی دستگاه‌های اجرایی از جمله راه‌وشهرسازی، شهرداری و... و همچنین خیران و مردم برای تکمیل و بهره‌برداری از آن دارای اهمیت است.

مشاور استاندار اردبیل در نشست کارگروه زیارت استان افزود: فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی و رفع برخی نیازمندی‌ها و نقش‌آفرینی استان اردبیل در خدمت‌رسانی به زائران استان در ایام پیک تشرف به مشهد مقدس ضروری است.

عزیزی ادامه داد: برگزاری آیین‌های فرهنگی ویژه استقبال و بدرقه زائران از جمله چاووشی‌خوانی و ایجاد ایستگاه‌های ویژه استقبال و بدرقه زائران در پایانه‌های مسافربری در راستای احیای سنت دیرینه، نیازمند توجه حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی استان اردبیل است.

او تصریح کرد: با توجه به فعال شدن دبیرخانه زیارت استان اردبیل، همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تکمیل اطلاعات این دبیرخانه به‌منظور اعزام زائران و کاروان‌های زیارتی یک ضرورت است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.