سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در شهداد

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جهادگران فاطمی از جمعه تا جمعه به مردم منطقه تکاب خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ احمد مرادی زاده در تکاب شهداد در جمع جهادگران فاطمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از ابتدای امسال، طرح رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی جمعه تا جمعه ابلاغ شده است.

او افزود: در این طرح اقشار بسیح، کار جهادی و تخصصی خود را ارائه خواهند داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز ۵ اسفند ماه به مناسبت روز مهندس، جهادگران فاطمی جمعه تا جمعه ویژه مهندسین صنعت، کشاورزی و عمران به مردم در منطقه تکاب خدمات ارائه می‌دهن

او بیان کرد: خدمات رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار شامل خدمات مختلفی است.

سرهنگ مرادی زاده تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی با حضور متخصصین دندانپزشکی، چشم پزشکی، داخلی و عمومی از خدمات جهادگران فاطمی است.

او آموزش‌های مذهبی و پاسخ به شبهات دینی با حضور علما و روحانیون بسیجی را از دیگر خدمات این گروه جهادی عنوان کرد و افزود: توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی و تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای مجموعه‌های بهداشتی و احداث سیل بند و لایه روبی قنوات که کمک شایانی به کشاورزان خواهد کرد از دیگر خدمات گروه جهادی فاطمی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان انتقال لودر و گریدل به منطقه به منظور کمک به زیر سازی و ساخت راه‌های روستایی، توزیع بسته‌های ورزشی و مسابقات ورزشی به همت بسیج ورزشکاران، برگزاری میز‌های خدمت با حضور مسئولان استان و ارائه مشاوره کشاورزی به باغداران و کشاورزان و ارائه مشاور‌های حقوقی با حضور قضات مجرب دادگستری را از دیگر خدمات این گروه بیان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.