سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زلزله‌زدگان خوی «در آغوش درخت» می نشینند

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» با حضور عوامل این فیلم فردا -جمعه پنجم اسفندماه - برای مردم زلزله‌زده شهر خوی به صورت ویژه اکران می‌شود.

روابط عمومی سازمان سینمایی سوره؛  اعلام کرد: فیلم سینمایی «در آغوش درخت» با حضور عوامل این فیلم امروز و فردا برای مردم زلزله‌زده شهر خوی در شهرهای تهرات، تبریز و خوی  به صورت ویژه اکران می‌شود.

برپایه این گزارش به منظور همدردی با مردم زلزله‌زده شهر خوی و با توجه به فضای شاعرانه و ترکی فیلم سینمایی در آغوش درخت به نویسندگی و کارگردانی بابک لطفی خواجه پاشا کارگردان ترک‌زبان و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی که در طبیعت بکر آذربایجان شرقی فیلم‌برداری شده است؛ با تصمیم عوامل این فیلم در نمایشی ویژه فردا -جمعه پنجم اسفندماه- در ورزشگاه شهید مصطفی چمران شهر خوی برای مردم این شهر اکران خواهد شد.

در این اکران که با حضور عوامل این فیلم و مدیران سازمان سینمایی سوره برگزار می‌شود؛ علاوه بر کارگردان و تهیه کننده، روح‌الله زمانی و جواد قامتی دو بازیگر این اثر سینمایی و وحید آقاپور و سایر هنرمندان ترک زبان نیز حضور خواهند داشت و در کنار مردم شهر خوی به تماشای این اثر سینمایی خواهند نشست.

همچنین عصر روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه پردیس سینما ۲۹ بهمن تبریز نیز با حضور مدیران و هنرمندان سینمایی در شهر تبریز افتتاح می‌شود و عواید فروش هفته اول آن نیز به مردم شهر خوی اختصاص پیدا خواهد کرد.

فیلم در آغوش درخت جزو ۲۴ فیلم بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بود که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه توسط بابک خواجه‌پاشا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.