نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان باید به افراد پست فرصت سوء استفاده در کشور را ندهند و در این راستا هوشیارانه برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: افراد خودفروش و فریب خورده در فیلم اکران شده عنکبوت، به مقدسات ما توهین کردند، و هنرمندان واقعی باید در مقابل این گونه افراد بایستند.

او می گوید:دشمنان به خصوص در بحث هنر در تلاش هستند تا با صراحت و بی انصافی توهین و اهانت کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان ایران اسلامی از هر فرصتی استفاده می‌کند تا علیه ملت و انقلاب هجمه ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت:شمن در تلاش بوده تا شخضیت و راه امام راحل را تحریف کند و از این راه قصد دارند از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند و راه و اهداف امام را از جامعه حذف کنند.

او گفت: مردم باید با هوشیاری و بصیرت راه و یاد و مسیر امام راحل را حفظ کنند و نگذارند تحریفی در این مسیر ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید با عزت با فرزندانمان رفتار کنیم و اگر کسی با رذالت با فرزندان خود رفتار کند این امر مورد ناپسند در مقابل خداوند متعال است زیرا محور دین اسلام کرامت بوده که باید رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اهمیت رواج گذشت در جامعه و در بین مردم، گفت: افرادی که از گناه دیگران گذشت می‌کنند، افراد کریم و بزرگواری هستند که مورد عنایت خداوند متعال قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.