سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات‌های ورزشی کم کار را زیر سؤال ببرید

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از خبرنگاران خواست که هیات‌های ورزشی کم کار استان را زیر سؤال ببرند.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر ،گفت: به سراغ هیات‌های کم استان بروید و ضمن مطالبه از آنها، خروجی کار آن‌ها را بپرسید.

او افزود: بعضی از روسای هیات‌های ورزشی با وعده و وعید در مجمع انتخاباتی رای می‌آورند ولی پس از قبول مسئولیت، کم کاری می‌کنند. ما هیات‌های بدون برنامه را تحمل نمی‌کنیم چرا که اینجا مازندران مهد ورزش است.

عالیشان گفت: رئیس هیاتی داریم که ۳ دوره مشغول کار است، ولی کار خاصی انجام نداده است، ما باید شعار استفاده از مدیران متعهد، متخصص و پاک دست را در ورزش عملی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: پیش بینی می‌شود بالغ بر ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان داشته باشیم که در قالب برنامه‌های فرهنگی، حوزه جوانان، ورزش قهرمانی و همگانی و میزبانی رویداد بین المللی و هیمنطور افتتاح پروژه‌های ورزشی دولتی و خصوصی خواهد بود.

او گفت: شاخص‌ترین برنامه فرهنگی برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان است و شاخص‌ترین برنامه ورزشی، میزبانی رویداد بین المللی پرورش اندام خواهد بود که در ۵ رشته آقایان و دو رشته بانوان، از ۲۶ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد که پیش بینی ما حضور ۲۰۰ ورزشکار خارجی از ۳۰ کشور جهان و ۸۰۰ ورزشکار داخلی است.

عالیشان در تشریح دستاورد‌ها حوزه ورزش وجوانان، افزود: ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند و ۲۳ میزبانی اردو‌های تیم ملی را در استان داشتیم، ۱۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان نیز داریم.

او گفت: ورزش در خون مردم مازندران است و ۵۲ هیات در استان مازندران داریم که بیش از ۱۰ هزار نفر در امور ورزش مازندران فعالیت می‌کنند و اگر میگوییم مازندران قطب ورزش است مرهون همکاری و همدلی همگانی است.

عالیشان گفت: ۵۴۴ سالن سرپوشیده در دستگاه ورزش و جوانان مازندران داریم و ۲ میلیون ۸۰۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در این استان احداث شد که این موضوع در قبل از انقلاب ۲۴ مورد ۱۷ هزار متر مربع بوده است و این نشان دهنده خدمات ارزنده نظام اسلامی در حوزه ورزش است و امروز سرانه ورزش روستا بیشتر از شهرهاست که نشان دهنده توجه مسئولان نظام به توسعه مناطق محروم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.