نشست‌های تخصصی گفت و شنود با جوانان در سراسر مازندران برگزار می‌شود.

محمد رضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، نشست‌های تخصصی «گفت و شنود با جوانان» در سراسر مازندران برگزار می‌شود

او افزود: شنیدن حرف‌ها و فراهم شدن شرایط گفت و شنود با جوانان از جمله راهبرد‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است و لزوم تبیین مسائل برای جوانان، برگزاری جلسات و حلقه‌های گفت و شنود برنامه ریزی شد تا طی آن مسایل و موضوعات مدنظر قشر جوان طرح شده و تحلیل و تبیین لازم توسط کارشناسان خبره و انقلابی ارائه شود.

ییلاقی گفت: در همین راستا و به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد جوانان مازندران با رجبی مدیرکل ورزش و جوانان دیدار خواهند کرد.

او افزود: این دیدار با هدف گفتگوی بدون واسطه جوانان با مسئولان و متولیان حوزه جوانان و طرح دغدغه‌ها و مشکلات و ارائه راهکار‌ها برای نیل بسوی افزایش مشارکت‌های اجتماعی جوانان، روز یکشنبه ۲۲ مردادماه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌گردد.

با برنامه ریزی‌های انجام گرفته در مراحل بعد، دیدار‌های جوانانه با حضور گسترده‌تر جوانان موثر مازندرانی، ازجمله هیات‌های اندیشه ورز، جوانان کارآفرین، و جامعه نخبگانی جوانان استان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.