سالن ورزشی چندمنظوره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای اندرگلی سوادکوه شمالی گشایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سالن ورزشی چندمنظوره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای اندرگلی سوادکوه شمالی گشایش یافت.

این سالن در زمینی به مساحت ۱۱۴۴ متر مربع و در مدت زمان ۹ سال ساخته شد.

برای ساخت این سالن ورزشی زیبا، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

این سالن ورزشی با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مرادیان و علیپور نمایندگان مجلس، فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان در بهره برداری از این سالن ورزشی، گفت: موجب مسرت است که با محقق شدن بودجه و اعتبارات مورد نیاز، این سالن ورزشی چندمنظوره افتتاح و به سرانه ورزش استان نیز اضافه شد.

به گفته رنگرز مازندران مملو از قهرمانان ورزشی است و بدون شک از همین سالن‌های ورزشی نیز استعداد‌هایی کشف خواهند شد و قهرمانانی معرفی می‌شوند.

علیپور و مرادیان نمایندگان مردم شهرستان در مجلس نیز در سخنانی ضمن تشکر از پیگیری‌های رنگرز برای افتتاح این سالن ورزشی، اهمیت ورزش برای روح و جسم و زندگی را مورد تاکید قرار دادند و گفتند؛ اعتبارات ورزشی در بودجه آینده افزایش خواهد یافت.

انصار الحسینی فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز در این مراسم، گفت: با همه مشکلات و تحریم‌هایی که کشور درگیر آنست فقط در دهه فجر امسال حدود ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبارات در این شهرستان هزینه شد.

به گفته انصار الحسینی در اشتغالزایی و صنعت سوادکوه شمالی هم اعتبارات قابل توجهی صرف شد که موجب رونق تولید خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.