سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با اخلالگران حوزه دارو

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل ۶۲ پرونده در راستای گرانفروشی، داروی قاچاق و احتکار از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: در این راستا متخلفان ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.

غلامرضا سالاری گفت: اخیرا شاهد گلایه‌مندی شهروندان از گرانی و عرضه نامناسب دارو و افزایش مشکلات بیماران برای تهیه برخی اقلام دارویی هستیم که در این راستا با دستور ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان اجرا شد.

او گفت: نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق توسط داروخانه‌ها از اصلی‌ترین اهداف این طرح نظارتی است و مقرر شده پرونده‌های متشکله در این طرح، به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

سالاری از تشکیل ۶۲ پرونده در راستای گرانفروشی، داروی قاچاق و احتکار از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این راستا متخلفان ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در ادامه از محکومیت یک واحد صنفی به علت دپوی مقادیر زیادی داروی تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده و دفاعیات بلاوجه متهم، تخلف این فرد محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی وی و معدوم کردن تمام دارو‌های مکشوفه صادر کرد.

تعزیر مصالح فروشی به علت احتکار سیمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۶.۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی مصالح فروشی در شهر شیراز خبر داد.

سالاری گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت در خصوص تخلف یک مصالح فروشی در شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری گفت: بر اساس گزارش بازرسان، واحد صنفی مذکور اقدام به احتکار بیش از ۳۰۰ تن سیمان به قصد گرانفروشی کرده که با احضار متصدی واحد صنفی، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف احتکار در این پرونده محرز و نهایتا متصدی واحد صنفی به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۶ میلیارد و سیصد میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

ضبط پارچه‌های قاچاق توقیف شده در تریلی یخچالدار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۳۳ میلیاردی متهم پرونده قاچاق پارچه خبر دادو گفت: تعداد ۱۵۶ طاقه پارچه خارجی در حومه شهر شیراز کشف و ضبط شد.

او گفت: پارچه‌های مکشوفه در یکدستگاه تریلی یخچلدار به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود که توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شد.

سالاری با اشاره به بازداشت راننده تریلی گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان، تخلف متهم در حمل کالای قاچاق محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۳۳ میلیارد ریال و ضبط پارچه‌های مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

ضبط محموله قاچاق سیگار و جریمه ۶ میلیاردی متهم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف ۱۳ هزار پاکت سیگار خارجی قاچاق در حومه شهرستان شیراز خبر دادو گفت: یکدستگاه خودروی پژو حامل بار قاچاق در حومه شهرستان شیراز شناسایی و توقیف شد.

او با اشاره به کشف بیش از ۱۳ هزار پاکت سیگار خارجی از خودروی مذکور، گفت: با بازداشت راننده خودرو، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در بازجویی‌های انجام شده از متهم و همچنین تحقیقات به عمل آمده، تخلف قاچاق در این پرونده محرز و نهایتا حکم به جریمه ۶ میلیارد ریالی راننده پژو و ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.