سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره زنان شهید و آزاده کشور در بم

یادواره زنان شهید و آزاده کشور در مهدیه صاحب الزمان بم برگزار شد.

یادواره زنان شهید و آزاده کشور که در بم برگزار شد دو مهمان ویژه داشت، خانم‌چلا لا اکا کی به اسم لیلا از کشور تایلند طلبه حوزه علمیه جامعه الزهراقم و خانم فاطمه اتسو کو هوشینو از ژاپن طلبه جامعه الزهرا حوزه علمیه قم که مسلمان شده اند مهمان این مراسم بودند.

 چالا اکاکی به اسم مسلمان لیلا از تایلند در رابطه با نقش شهدای شهیده خانم‌ در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : شهدای خانم هم نقش مقاومت در مقابل دشمن داشتند هم نقش حمایت از پشت جبهه و رسیدگی را داشتند تا رزمندگان بتوانند در مقابل دشمن‌ بجنگند در نهایت خودشان هم‌امادگی و ایستادگی در مقابل دشمن را داشتند و شهدای شهیده الگو شدند، برای دیگر زنان انگیزه زندگی زنان امروز از شهدا شهیده است.

او گفت : شهدای  زن به تمام‌معنا بودند در تمام ابعاد زندگی در دفاع از اسلام‌ از جان خود گذشتند و خود در راه خدا و دفاع از وطن شهید شدند.

لیلا از کشور تایلند در خصوص هویت زنان امروز گفت: زنان اسلامی الگو تمام‌زنان می‌باشند و این زنان مسلمان در تمام عرصه‌های زندگی اجتماعی شریک‌و همتای مردان خود هستند.

خانم اتسوکو هو شینو از کشور ژاپن‌گفت: در ژاپن با قران آشنا شدم‌، مسلمان شدم با اهل بیت اشنا شدم و توفیق بزرگ‌الهی نصیب من شد که مسلمان شدم و‌ مهاجرت کنم‌ به کشور اسلامی ایران شهید‌ها و خانم‌های شهید نقش بسیار بزرگی نشان دادند الان در این روزگار اهمیت نقش بانوان شهید مهمتر شده، چون دشمنان انسانیت با تبلیغ ضد انسانیت می‌کنند و در مقابل نقش‌های فاسده دشمن این‌نقش‌های پاک‌و با برکت شهدای شهیده است که ما نگذاریم دشمنان انسانیت الگو‌های غلط را به ما نشان دهند خانم‌های شهید الگو‌های بزرگ ما هستند.

وی گفت: من‌هم‌اکنون که‌مسلمان شدم ، معنی زن زندگی آزادی واقعی را پیدا کردم‌ و مسلمان زن گول شعار دورغین دشمنان را نخورند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.