سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس:

سپاه پاسداران محبوب همه ملت‌های مظلوم جهان است

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با افتخار تمام محبوب همه ملت‌های مظلوم جهان و سردمدار مبارزه با تروریسم جهانی سازمان یافته و ضد بشری، است.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست خارجی خود را بر مبنای تعامل سازنده و گفتگو با دولت‌ها و احترام به همه ملل جهان قرار داده است و از طرف‌های مذاکره کننده درخواست نموده است که شخصیت مستقل خود را در مقابل مردم و دولت ایران نگهدارند.

به گفته او پارلمان اتحادیه اروپا در کنار موضع گیری‌های مداخله جویانه و فاقد وجاهت قانونی بین‌المللی سال‌های اخیر، با طرح و تصویب و رای مثبت به متمم پیشنهادی برای شناسایی سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی نشان داد در حوزه سیاست خارجی همواره در مسیر ایالات متحده حرکت می‌نماید.

او می‌گوید: جامعه جهانی می‌داند که قواعد و قوانین بین المللی به هیچ کشور یا نهاد منطقه‌ای و بین المللی اجازه نمی‌دهد با مستمسک قرار دادن مسائل داخلی کشورها، نیروی نظامی رسمی یک کشور را تحریم و یا در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

کعب عمیر گفت: با نگاه به شکل گیری مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای صیانت از مردمی‌ترین انقلاب قرن حاضر و خدمات شایسته این نهاد ارزش مدار در ارائه خدمات گسترده فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به مردم فهیم ایران و مردم مظلوم منطقه و همچنین مشاوره‌های نظامی موثر به کشور‌های منطقه در مواجهه و برچیدن گروه‌های ترویستی ضد بشری از قبیل داعش، اقدام غیر سازنده اتحایه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بعنوان اقدامی غیر حرفه‌ای پارلمانی در نظر نمایندگان مردم جهان جلوه نموده است.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، آثار زیانبار تاسیس و حمایت از گروه تروریستی داعش از سوی آمریکا همچنان بر روح و روان جوانان فریب خورده اروپا باقی است. اتحادیه اروپا بدون امعان نظر و در نظر گرفتن واقعیت‌های موجود در خصوص نیروی نظامی مورد حمایت و محبوب مردم ایران، اقدام به تصویب و رای علیه فرزندان ملت ایران نموده است.

کعب عمیر گفت: اتحادیه اروپا با پیروی از راهبرد‌های کلان ایالات متحده آمریکا در تحمیل سیاست‌های یک جانبه گرایانه و متضاد با منافع ملل جهان در ظلم‌های انجام شده در پهنه جهان شریک جرایم آمریکا است.

نماینده شوش در مجلس، ضمن محکوم کردن اقدام و رای پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی و همچنین حمایت قاطع از سپاه پاسداران به عنوان بازوان پرتوان مردم ایران، برخورد قاطع، مناسب و قانونی در مقابل این اقدام ناپسند و بر خلاف رویه‌های بین المللی را بر خود محفوظ می‌دانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.